siimsbloogg

Direktlänk till inlägg 3 maj 2014

Familjen Andersson - del 1

Av Siimsbloogg - 3 maj 2014 15:00

Eftersom jag inte använder fusket motherlode i denna familj, så fick Sally skaffa sig ett jobb!


    


30 kronor i timmen och jobba tre timmar. Inte mycket men lite pengar iallafall.


När hon kom hem tog hon en tupplur innan jobbet.


  

Sen var hon på tvättomaten och målade, och helt plötsligt började hon må illa.



   


Sen åkte hon hem och imorgon skulle hon börja sitt nya jobb.


 


När hon var ute stannade hon och gjorde ingenting. Jag fattade inget. Sen kom det upp att hon var gravid!


 


Så hon hann inte jobba, hon fick bara betalt.


Hemma målade hon istället.


 


 


Och sålde sin målning.


Någon dag senare var bebisen påväg, snabbt till sjukhuset! (så snabbt som det går på cykel, haha.)


   


Jag märkte nu att hon heter Sally, ursäkta!


En bebispojke som fick namnet Lucas föddes!


 


Sally fick köpa en ny säng, för annars hade hon inte råd med spjälsängen.


3 dar senare fyllde Lucas år!


 


 


Lucas är nu ett småbarn!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siimsbloogg - 14 juni 2014 15:21

Eftersom jag är typ den enda bloggen i världen som inte har skrivit alls om The sims 4, så tänkte jag göra det nu      The Sims 4 släpps den 4 september 2014 enligt startsidan som kommer upp när man ska spela sims. Jag vill ha det! ...

Av Siimsbloogg - 8 juni 2014 16:29

Hej! Eftersom jag inte har tagit bilder på senaste tiden när jag har spelat med familjen Andersson, så slutar jag blogga om den familjen. Jag skulle vilja prova 100 barnsutmaningen någon gång. ...

Av Siimsbloogg - 21 maj 2014 18:10

Hej! Idag fick jag the sims 3 årstider!    Jippie :D Det har precis instrallerat klart!  :) Det kommer kanske inte komma några fler inlägg om familjen Andersson. ...

Av Siimsbloogg - 17 maj 2014 15:56

Sally är gravid igen.           Två döttrar denna gång med.         De fick namnen Rebecka och Amanda, kommer dock inte ihåg vem som fick vilka egenskaper.   Sally börjar bli väldigt duktig på att måla, än så länge är det h...

Av Siimsbloogg - 11 maj 2014 20:30

Jag har renoverat lite i Familjens Andersson hus. Badrummet och i det ''stora'' rummet.           Jag tycker att det blev jättefint med vågen på väggen, haha.   Men gissa vad som hände sen? Jo en tjuv kom!!         M...

Presentation


Välkommen till min simsblogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du fredagar?
 JA!
 NEJ!
 Kanske?
 Vet inte
 Bryr mig inte...
 Vad är fredag?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards