siimsbloogg

Alla inlägg under april 2014

Av Siimsbloogg - 26 april 2014 19:02

Hej!

Jag prövade universitetsliv igår, det var kul   

Det jag gillade mest var nog kläderna och husen med aktiviteter.

Tog inga bilder när jag spelade igår, men jaja   

Av Siimsbloogg - 25 april 2014 16:22

Hej!

Idag kom mitt nya spel, universitetsliv!   



 



Ska pröva det nu   

Av Siimsbloogg - 24 april 2014 16:29

Hej!

Jag började ju skriva om en sim som heter Ally Sparks igår, det är inte säkert att jag fortsätter så mycket med henne. Jag har beställt Universitetsliv,(yeeey   ) och då kommer jag nog spela i den staden, med en ny familj.

Bara så ni vet!

Av Siimsbloogg - 23 april 2014 14:26

Det första Ally gör när hon vaknar är att göra frukost.


 


Efter frukosten så borstar hon tänderna, i köket.



 

Närbild, hehe.


Sen dansar hon lite, innan det är dags att boka en resa.


   


Hon bokar en resa till Kina! Taxin hämtar henne direkt utanför huset.



Ally är framme i Kina.


  


Under första dagen så shoppade hon lite, och sen gjorde hon ett äventyr i drakens käftar, där hon också sov i tält. Glömde att ta bilder, men det får gå endå.


Nästa dag så åkte hon iväg till kampsportsakademin. Hon fick vita bältet.


    


Sen var hon väldigt trött så hon åkte hem och sov.

 


Tredje och sista dagen kom, och Ally ville göra något mer äventyr.


   


Hennes äventyr var faktiskt att besöka en tant och sparras två gånger med henne.


 


Hon fick ett nytt bälte tack vare det.


Efter att hon hade rappoterat in sina två sparringsmatcher, så trände hon sista timmen.


 

 


Och fick sitt oranga bälte!



   


Sen var det dags att åka hem.



Hoppas att ni gillade den här delen!

Av Siimsbloogg - 23 april 2014 14:00

Detta är min nya sim, Ally Sparks.


 


Hon är kockbegåvning, flörtig, bra sinne för humor, atletisk och konstnärlig.

Hon bor ensam i ett stort hus och en stor trädgård.



Mer inlägg om henne kommer snart   

:D

Av Siimsbloogg - 23 april 2014 12:39

Hej!

Nu kan jag ta bilder igen!

Jag andvänder fusket fullscreen off, så blir bilden mindre, och då kan jag ta bilder   

Av Siimsbloogg - 17 april 2014 11:47

Hej!

Det är något fel med mitt spel just nu, jag kan inte ta bilder på det.

Så jag kan inte blogga om det   


Ska försöka få det att funka!

Av Siimsbloogg - 12 april 2014 21:55

Hej!

Det kommer inte komma fler Jasmine's liv inlägg.

Det raderades.

Men ska göra en ny familj nu, som det kommer komma inlägg om sen   

Presentation


Välkommen till min simsblogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du fredagar?
 JA!
 NEJ!
 Kanske?
 Vet inte
 Bryr mig inte...
 Vad är fredag?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards